Kies je regio
Terug naar overzicht

Maartje Nelissen

Ondanks het ‘groente-vlees-en-aardappelen-gezin’ waar ze uitkomt, was er altijd al een grote liefde voor goed eten. Bij De Librije leerde ze alles over sales, marketing, PR en de pure keuken van Jonnie Boer. Na drie jaar gewerkt te hebben als Specialist New Business, op het hoofdkantoor van de Bijenkorf, ging ze aan de slag als marketing & project manager bij Vlaamsch Broodhuys, totdat TFLU lonkte. Maartje is full of energy, enthousiast en altijd op zoek naar de ideale mix van een creatief en commercieel concept.

Bijzonder SFYN Academie moment?
De hele academie; na die 6 maanden wist ik dat met alle kennis die ik had opgedaan ik een verantwoordelijkheid had iets te veranderen en op een duurzame manier iets bij te dragen in het voedsellandschap. Voor mij was een eye opener dat iemand bij de intro van de academie zei; “Zo eeuwig zonde dat studenten het hele pak spaghetti kopen omdat het ‘toch maar 0,19 cent kost’. Ik schaamde me kapot en besefte dat ook ik vaak niet anders deed. Het meest waardevolle wat ik leerde was de echte waarde van eten en hoe weinig de echte prijs wordt betaald.

Om onze website veilig en soepel te laten draaien plaatsen wij cookies. Lees ons privacybeleid of ga er direct mee akkoord. Privacybeleid

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten